YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



beaucoup moins fréquenté que le chemin
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2019-12-31 12:30 AM (#254298)
Subject: beaucoup moins fréquenté que le chemin


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Als je je afvraagt ??waarom ik al een tijdje niet over hardlopen heb geschreven ... is het omdat ik er niet veel van heb gedaan.
In juli kreeg ik de diagnose strep. (De spoedeisende zorgarts deed een streptokweek, maar zei dat mijn keel eruit zag alsof het zeker streptokok was, maar de kweek kwam uiteindelijk negatief terug.) Ronde 1 van antibiotica.
Een paar weken later heb ik zo'n vreselijke sinusdruk dat voorover leunen om iets uit mijn tas te halen, pijn doet, en ik breng een groot deel van een Nike Air Vapormax Dames week in mijn appartement door en mis een lang geplande reis naar Vancouver. Ronde 2 van antibiotica.
Na die ronde bel ik BS. Ik ben een relatief gezond persoon, Nike Air Max 90 Mujer dus waarom word ik steeds ziek, met name in een deel van mijn lichaam? Ik vroeg het aan mijn arts, zij zegt 'pech' en ik weiger dat als antwoord te nemen en vind een KNO. Hij schrijft twee neussprays en een antacidum voor omdat hij zegt dat hij chronische ontstekingen in mijn keelholtes ziet via een CT-scan.
Ik voel me hiermee beter voor ongeveer een week, en die saaie sinusdruk keert terug. Ronde 3 van antibiotica. Het verlicht de druk / pijn voldoende, maar nu, twee weken later, heb ik een zwak gevoel van geur, een vreselijke metaalachtige smaak in mijn mond, een beetje kortademigheid / strakke borst en in principe altijd misselijk (gerelateerd) naar de metaalachtige smaak, Nike Free Run 2 Femme denk ik.)

Een manier vinden om uitdagingen kalm aan te pakken zodra ze zich voordoen, noem ik taaiheidstraining. Run-forenzen biedt vele uitstekende mogelijkheden voor taaiheidstraining, omdat geen enkele run hetzelfde is en je nooit weet welke uitdagingen er in de buurt zijn. Misschien zal je rugzak - gevuld met je laptop, kleding en veel snacks - heen en weer slingeren als je voeten de stoep raken. Het toegevoegde gewicht is niet altijd comfortabel, maar het dragen van je spullen is zeker een taaiheidstraining. Of het regent en u mist het comfort om warm en droog te werken. Misschien ren je zelfs - letterlijk - een paar minuten te laat en word je gedwongen het tempo op te voeren terwijl je door bescheiden voetgangers op het trottoir slingert. Ofwel kun je deze scenario's beschouwen als obstakels - misschien zelfs als redenen om Nike Air Vapormax Mujer niet te pendelen - of je kunt de taaiheidstraining omarmen.

Toegegeven, ik ben geen natuurlijke type-A, lijstenmaker, extreem gedetailleerd geori?nteerde denker. Run-forens heeft echter zeker bijgedragen aan het verbeteren van mijn planning-van-tevoren-vaardigheden. Wanneer je je spullen een paar kilometer op je rug draagt, ben je gedwongen om methodisch na te denken over wat je echt nodig hebt voor de dag. Wanneer je beperkt bent tot wat er in je rugzak past, en hoeveel je bereid bent te dragen, kies je voor een minimalistische benadering van inpakken. Zodra de checklist van items in je rugzak klein wordt, zul je dingen minder snel vergeten, omdat alles wat je bij je hebt essentieel is. Dat gezegd hebbende - ik vergat om een ??verandering van schoenen, een haarborstel en zelfs een jurk mee te nemen die ik van plan was om een ??of Nike Air Max 97 Femme twee keer naar een vergadering te gaan tussen de talloze run-pendels. Ik ontdekte dat het vrijmaken van een paar schoenen en een noodoutfit op het werk de dag in die situaties redde.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)