YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



sans douleur et commence
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-01-01 11:02 PM (#254304)
Subject: sans douleur et commence


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Deze aanbevolen regel van het parcours heeft enige flexibiliteit. Omdat veel trailgebruikers met elkaar communiceren wanneer ze paden kruisen of stoppen en vervolgens passeren, Adidas Zx Flux Uomo kan de opbrengst van persoon tot persoon verschillen. Als echter twee trailrunners met elkaar in contact komen en tegengestelde manieren op het pad gaan, moet de snellere loper toegeven aan Nike Air Max 90 Mujer de langzamere loper (hetzelfde geldt ook voor wandelaars en wandelaars). Dit speelt ook bij paarden, onze viervoetige vrienden en ruiters hebben voorrang.

Mountainbikers zijn op fietsen, hardlopers niet. In het geval van mountainbikers geef ik altijd toe, of dat nu is voor een fietser die heuvel achter me op komt, een fietser die de tegenovergestelde richting afdaalt, of omgekeerd. De echte trailregel is echter "meegeven voor degenen die te voet zijn", wat betekent dat fietsers zich moeten overgeven aan alle wandelaars of hardlopers. Ik vind dat het uit vriendelijkheid en begrip is dat ik de fietsers liever hun vaart laat houden. De Adidas Superstar Dámské meeste trail etiquette overlapt voor mountainbikers en hardlopers, vooral toegeven aan het langzamere verkeer. Vanwege het feit dat een fiets moeilijker te stoppen is dan een hardloper op de voet (vooral tijdens een beklimming of afdaling), is mijn trailrunning regel opbrengst voor mountainbikers.

Het gezegde is waar, als je vroeg opstaat en buiten bent, zul je veel plezier hebben van een zonsopgang en veel licht! Het volgen van een parcours wanneer de zon opkomt of eenmaal is opgekomen, geeft je de veiligste gelegenheid om duidelijk te zien, potenti?le drukke locaties te verslaan, en mijn persoonlijke favoriet, de geweldige stroom van endorfines om je te volgen en je de rest te voeden van je dag.

Als het weer bijzonder nat is of een grote regenbui over een pad is gewassen, wees respectvol en zoek een nieuwe hardlooplocatie. Nike Air Max 90 Homme Rennen op zeer modderig, nat terrein zal het pad beschadigen. Er wordt veel tijd en handmatig werk gestoken in het cre?ren van een trail-systeem, we moeten ze zo gezond mogelijk houden. Dat gezegd hebbende, als het pad relatief droog is en niet nat tot het punt van beschadiging van de algehele staat, schop het dan door de modderige plekken en wordt het vies!

Ik heb geen idee hoe iemand ooit PR zou worden bij deze 'race', maar ik wilde zo goed mogelijk rennen. Over het algemeen zijn de corrals per bedrijf, niet per tempo, dus het is moeilijk om in het begin je eigen tempo te lopen. Mijn grootste frustratie was dat de wandelaars pal in het midden van de baan liepen, dus het was moeilijk om rond hen te manoeuvreren. Dat gezegd hebbende, ik probeerde mijn best te doen om een ??positieve mindset te behouden, dus ik herformuleerde dit Nike Air Force 1 Womens om te denken: "Nou, ik ben echt blij dat er zoveel mensen hier zijn voor wat waarschijnlijk hun eerste race is."
?
De race begon om 7 uur, maar we begonnen pas rond 7:20 uur. De baan begon precies rond het Boathouse en draaide toen de 103e dwars over, en eindigde toen rond de 72e aan de westkant (beste kant).
?
Door een wonder liepen Jordan en ik belachelijk zelfs uit elkaar: 8:29, 8:30, 8:31, voor een totale tijd van 27:23 (OK prima, ik versloeg haar met 4 seconden.)
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)