YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



commentaires de personnes qui sont
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-01-01 11:13 PM (#254305)
Subject: commentaires de personnes qui sont


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Binnen strekten mijn benen zich over een met kruimel bestrooid auberginematras terwijl mijn rug op een zak vol met bovenkleding rustte. Overblijfselen van de vorige dagen waren bezaaid met de vuilnisbakken langs het interieur van de auto: lege flessen water, half opgegeten dozen Triscuits en gekreukte kaarten. Toen ik de chaos van mijn huis onder de loep nam, dacht ik aan de weg die ik had afgelegd om dit specifieke pad te bereiken aan de vooravond van mijn vijfendertigste verjaardag.

Mijn vader zegt graag: "Ik heb geen spijt." Wanneer hij wordt geduwd, bekent hij twee spijt, maar niet meer. Hij beweert dat elke fout, elke verkeerde wending hem heeft gebracht naar waar hij ook is op de dag dat hij deze wijsheid uitdraagt. En waar dat ook is, het is precies waar hij wil zijn.

In de voorgaande maanden had ik vaak aan zijn bewering gedacht.

Als ik de voorgaande zeventien jaar had kunnen herhalen, was de lijst met wat ik anders had gedaan zo lang dat het de donkere leegte zou opvullen die mijn auto bedekte. Natuurlijk was ik blij dat ik op dat specifieke moment op de trailhead was, maar om daar te komen, had ik honderden plaatsen gestaan ??die ik wou dat ik dat niet had gedaan. Hoe kon ik geen spijt krijgen van de omwegen?

Jarenlang had ik een weg afgelegd die ik lang had verwacht te volgen tot het einde. Het was een weg vol met wat ik dacht dat ik zou willen - een chique appartement in Manhattan, designerhakken en een advocatenkantoor. Bovendien leek die weg veilig.

Maar toen ik dat pad aflegde, verstopte Nike Air Pegasus 83 Homme ik me. Ik dempte het creatieve, het fantasierijke en het eenvoudige. Verbergde het meisje dat haar dagen doorbracht met schrijven, regisseren en spelen in toneelstukken. Verborg de tiener die vrijheid vond in het geluid van haar voeten op onverharde paden. En verborg de vrouw die niet kon begrijpen waarom ze, na jaren van het volgen van alle regels, zo ongelukkig was.

Zes maanden geleden was ik weggelopen van dat leven. Ik verkleinde naar een auto en reed naar het westen met geen ander plan dan te achtervolgen wat me opwond in de wildernis van Amerika.

Gedurende die zes maanden had ik vaak aan mijn jongere zelf gedacht. Ik wou dat ik haar kon slaan en zeggen: "Een leven leiden dat bang is voor het donker zal het licht doven!" Of haar schudden en schreeuwen: "Een pad bewandelen, niet je eigen wil, zal ooit je hart breken!"

Natuurlijk Nike Internationalist Mens kon ik dat niet. Maar dat weerhield me er niet van erover na te denken.

Terwijl ik alle adviezen die ik haar zou geven, optelde, gleden twee grimmige balken over de grindaandrijving. Ik tuurde door de stapels op de bakken alsof ik door een overwoekerde jungle gluurde. Toen stopte ik de hypothetische scherts om de klimpartner van morgen te ontmoeten - Kim.

Ik werd voorgesteld aan Kim via een vrouw die ik tijdens mijn recente verblijf in Wyoming had ontmoet. Kim woonde in Colorado en beklom bergen elke kans die ze kreeg. Mijn aankomst in de staat viel samen met Kim's geplande beklimming van Ellingwood Point en Blanca Peak, twee 14.000-voet bergen die opdoemen over glooiende zandduinen in de Sangre De Cristo Range. Kim nodigde me uit om mee te doen.

Weeg rust versus mobiliteit: soms is rust goed in het oplossen van elk Nike Air Max Command Womens probleem dat u ondervindt. Soms is het beter om de activiteit op een aangepaste of teruggeschaalde manier voort te zetten en revalidatie-oefeningen toe te voegen om de situatie te verbeteren. Met behulp van de vorige suggesties kunt u bepalen wat uw blessure is en welke van deze het meest productief is. In het geval van mijn voetproblemen bijvoorbeeld, ontdekte ik dat elke dag een paar kilometer hardlopen terwijl ik revalidatie opnam, eigenlijk hielp met mijn flexibiliteit en herstel meer dan volledige rust. Ik was echter voorzichtig om niet te ver door te dringen en mijn problemen te verergeren, en ik bevestigde mijn plan met mijn chiropractor.
Gebruik progressief invasieve behandeling: terwijl u de diagnose en behandeling van uw verwonding volgt, is het waarschijnlijk een goed idee om van de minste tot de meest invasieve te New Balance 999 Womens werken. De kans is groot dat dingen als uitrekken, ijsvorming, weken, schuimrollen, etc. een kleine kans hebben om meer schade aan te richten, en als ze werken, hebt u gewoon onnodige procedures vermeden die langer duren om te herstellen en u extra geld kosten.
Vergeet niet dat je een expert in jezelf bent: weet je wie meer over je lichaam weet dan jij? Niemand. Experts zijn experts in bepaalde dingen, maar elk individu is anders. Vertrouw op je eigen oordeel. Niet in een "die arts weet niet waar hij het over heeft, ik ben een hardloper en kan alle vreselijke pijn die dit is, helemaal wegwerken", in zekere zin. Doe dit op een intelligente manier en met inachtneming van de feiten en suggesties die de moderne wetenschap en geneeskunde hebben gepresenteerd.
Leer ervan: Toen ik in het Peace Corps in Ghana diende, zeiden ze: "Alleen een idioot valt twee keer in hetzelfde gat." In het geval van je verwonding kan het frustrerend zijn, maar zorg ervoor dat je het gebruikt om te voorkomen dat toekomstige problemen. Misschien betekent het dat je oefeningen of revalidatie in je normale routine opneemt. Of bezig met het verbeteren van de vorm. Of fit worden voor verschillende schoenen. Of het volume en de intensiteit van je training heroverwegen. Of bescherm je arme kleine pinkige tenen met "echte" schoenen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)