YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



plastique transparent
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-01-14 12:34 AM (#254343)
Subject: plastique transparent


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Natuurlijk moet je tijdens een training blijven drinken - vooral in de zomermaanden! Propel is hier geweldig voor, want zelfs als je iemand bent die slecht kan onthouden om gehydrateerd te blijven, is het te Nike Air Max Zero Donna lekker om niet te drinken!

Hoewel ik goed ben in het onthouden om te drinken tijdens het hardlopen of bij het doen van externe activiteiten, ging ik vaak zonder een drankje als ik een groepslessen begon te volgen. Ik heb er geen nodig! Ja, dat doe je, Theodora.

"Zodra Hardrock in je bloed zit, gaat het niet weg," vertelde Frost in een post-race interview aan Meghan Hicks van iRunFar.com. “Dit wordt een levenslange verbintenis met de Hardrock-familie. Het gaat niet alleen naar een race, het komt om je vrienden te ondersteunen, nieuw en oud. Het moet in de bergen zijn om dat ding te krijgen dat je geest en ziel vult als je de bergen in gaat met de bloemen en de nacht en wanneer je diep moet graven. We hebben ons hier geplaatst omdat we er dol op zijn. Als je dat eenmaal hebt gedaan en het in je ziel is gedrenkt, kun je het niet Nike Air Presto Womens meer weghalen. "

Elinor Fish is een trailrunner, schrijver, spreker en opvoeder die gepassioneerd is in het helpen van mensen om stress te verminderen en een gezonder leven te leiden door bewust te hardlopen. Tijdens haar 25-jarige loopbaan heeft Elinor deelgenomen aan evenementen vari?rend van 800 meter op de baan tot 100 mijl op bergpaden. Ze heeft in vier landen gewoond en op veel van de beste trail-running bestemmingen ter wereld gerund.

Ze bracht vier jaar door als de hoofdredacteur van het tijdschrift Trail Runner en is momenteel de CEO van Run Wild Wellness, dat mensen helpt meer energie en een betere gezondheid te cultiveren zodat ze een bevredigende en actieve levensstijl kunnen leiden. Elinor leidt hardloopretraites in Noord-Amerika, Europa en IJsland, schrijft boeken, artikelen en biedt online coaching met behulp van Adidas Adilette Slides Damen het Mindful Running Training System.

Als je jezelf zowel voor als na een training weegt, kun je je zweet zien. Ik deed dit onlangs na een zweterige run, en ontdekte dat mijn zweetpercentage (die dag) ongeveer 16 ounces was. Je wordt verondersteld om elke kilo verloren zweet te vervangen door 16-24 ounces, dus ik was precies op koers met mijn 24-ounce perzik Propel. (Hebben jullie die nieuwe smaak geprobeerd? Het is geweldig.)

De ochtend begon om 4 uur, toen mijn alarm afging. Wonder boven wonder heb ik echt goed geslapen. Toen ik gisteren mijn fiets had afgezet, had ik het gevoel dat het uit mijn handen was en kreeg ik een vreemd gevoel van kalmte over de race.

Ik had gisteravond al mijn spullen neergelegd, maar het kostte me nog steeds een goede 40 minuten om me klaar te maken en alles te controleren en dubbel te controleren, Adidas Zx 750 Damen en ik was eindelijk om 4:40 de deur uit, in de hoop een d maak het in een overgang voordat het om 5:15 uur sloot. Ik had twee doorzichtige plastic zakken met rotzooi, slurpte wat pre-workout en sloop een Engelse muffin met zonnebloemboter. Op de een of andere manier vergat ik de banaan. Ik weet niet eens wie ik ben.

Omdat het, weet je, niet eens 5 uur 's ochtends was, was ik prima en moest ik omstreeks 4:55 overstappen. (Dit zijn geen echte tijden die vandaag zijn gebeurd.)

Ik legde snel mijn spullen neer en haastte me uit de overgang. Vanuit mijn overgangsgebied, geel, was het ongeveer 10 minuten lopen naar de start van het zwemmen. Ik was echt goed in het vergeten van niets ... behalve uitzoeken wat ik daarna met mijn slippers zou doen. Er was een optie om een ??tas te hebben die ze aan het einde van de run zouden meenemen, Adidas Zx 750 Womens maar ik haat het om bagage in te checken, dus ik negeerde die optie en hoopte op het beste. Ik had per ongeluk Tory Burch-slippers gepakt (omdat, duidelijk, dat is wat je aan een triatlon zou moeten dragen ?!), en ik wilde ze niet weggooien, maar het zou beter zijn geweest om op blote voeten daarboven te lopen.

Ik ben behoorlijk razend spraakzaam in het echte leven, vooral als ik een beetje nerveus ben, dus begon ik een praatje te maken met een meisje met wie ik wandelde. GELUK, mijn vriend Shannon was toevallig net voor me en hoorde mijn stem. Ik was zo opgelucht haar te zien ... en haar tas met spullencontrole. We hingen rond totdat het tijd was om in onze krochten te komen. Ik wist dat ik een vriend in de kraal achter me had, dus ging ik helemaal achterin, in de hoop haar te zien. Ik had toch geen haast om in de Hudson Adidas Superstar Womens te springen. Ik heb nooit de vriend gezien die ik zocht, maar ik zag KATIE! wat net zo opwindend was, want ik heb haar lange tijd niet gezien.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)