YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



wirklich ein morgendlicher
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-01-17 12:09 AM (#254351)
Subject: wirklich ein morgendlicher


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Het is donderdag, wat betekent dat het tijd is voor nog een interview met 5 vragen! Vorige week had ik het genoegen om inzichten van professionele hardloper en zakenvrouw Lauren Fleshman met jullie te delen. Ze deelde haar gedachten over moeder zijn, de rechten van Nike Air Max Tavas Womens atleten en haar plannen voor 2015 en 2016.

Vandaag deel ik graag mijn interview met Dean Karnazes. Voor degenen onder u die onbekend zijn, is Dean Karnazes, ook bekend als de Ultramarathon Man, een superlopende legende. Hij heeft een ongelooflijke samenvatting van hardloopprestaties, waaronder 350 mijl in 80 plus uren zonder slaap, 50 marathons in 50 staten in 50 opeenvolgende dagen, en dergelijke ultra running evenementen zoals Badwater (135 mijl over Death Valley), de Vermont, winnen Trail 100 en de 4 Woestijnen Race-serie. Hij is ook een 11 keer 100-Mile / 1 Day Silver Buckleholder op de Western States Endurance Run.

Naast zijn prestaties onderweg, heeft Dean verschillende boeken geschreven, waaronder Run, waar Dean 'zijn ongelooflijke exploits en verkenningen in aangrijpende details beschrijft; Karnazes loopt dagen achtereen Nike Air Vapormax Mujer zonder rust, over enkele van de meest exotische en onherbergzame plekken op aarde, waaronder de Australische Outback, Antarctica en de achterste steegjes van New Jersey. 'Hij verscheen op shows zoals The Today Show, Letterman, Conan O'Brien; op de cover van Runner's World magazine geweest; en verscheen in talloze kranten en publicaties.

Je hebt een aantal indrukwekkende overwinningen behaald, waaronder Badwater in 2004, Vermont in 2006 en de 4 Deserts Race Series in 2008. Welke van jouw overwinningen en prestaties heeft jou het meeste betekend?
Als het gaat om mijn grootste prestatie tot nu toe, zal het antwoord je misschien verbazen. Hoewel ik het grote voorrecht had om te rennen en racen op alle 7 continenten van de planeet, nu twee keer, op een aantal van de meest afgelegen en exotische locaties op aarde - van een marathon www.chezlachassagne.fr naar de Zuidpool tot Nike Air Max Thea Mujer rennen door de Sahara woestijn - mijn meest geliefde prestatie is een race van 10 km lopen met mijn dochter, Alexandria, op haar 10e verjaardag. Niets zal die ervaring ooit overtreffen.

En ik won dit schilderij in een loterij! Een van hun ontwerpers in hun printstudio schilderde het, en het werd verloot! Mijn appartementmuren lijken echt op die kleur, dus het zal een beetje interessant zijn ...

Wat betreft de outfit? Het was van mijn StitchFix. (verwijzingslink) Deze keer was ik dol op alles toen ik de doos opende, maar toen ik deze outfit aantrok, vond ik het leuk in mijn appartement voordat ik naar mijn werk ging en koffie dronk. Toen ik eenmaal aan het werk ging en er goed naar keek, was ik er niet gek op. Ik had de afgelopen twee dozen veel feedback gegeven dat ik gewicht rond mijn buik draag, dus Nike Air Pegasus 83 Femme deze stukjes waren Adidas Ultra Boost Mujer allebei behoorlijk los. Ik hou van deze stukken, maar ben niet gek op hun pasvorm.

Na het winkelevenement gingen een paar vrienden en ik naar Toloache 82. Ik vond het geweldig en wil meteen terug. Ik had Brussel, taco's en margarita's. Geweldige nacht.

Aanmelden voor een sessie met een trainer op de dag na je verjaardag moet een mix van volwassenheid en domheid zijn, toch? Volwassenheid die je goed genoeg voelt om de dag na je verjaardag hard te trainen, domheid, omdat je nog steeds margaritas had. Ik liep naar binnen en waarschuwde Leanne dat ik tequila zou zweten.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)