YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



nouveau fait son apparition
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-05-18 11:10 PM (#255812)
Subject: nouveau fait son apparition


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Die eerste groepsloop leidde het volgende weekend naar mijn eerste avontuur in Nike Air Max 270 Dámské Shenandoah - een echte trailrun. Ik was geslagen. Het was mijn langste run tot nu toe, maar het leek niet echt een run. Het was een avontuur. Een lang, bezweet en lachwekkend avontuur.

Ik kwam de volgende week terug. En de week daarna. Ik bouwde mijn meest dierbare relaties op die paden. Relaties met anderen en met mezelf. Ik kocht trailschoenen en racete met mijn eerste 50K. Ik bedacht hoe ik kon voorkomen dat mijn rugzak klotste en gebruikte het woord "vert" in een zin. Ik maakte grote vorderingen bij het herstel van mijn eetstoornis en bewonderde de kracht van mijn lichaam in plaats van de gebreken. Ik schreeuwde op de afdalingen, met wild zwaaiende armen. Ik plaste in het bos en ging kamperen in het achterland. Ik werd op meer dan één manier verliefd. Ik vond kracht, rust en uitstel op de paden. Ik vond een verlangen naar Adidas Tubular Femme leven sluimerend in mij, wachtend om te worden ontstoken.

Vroeger was hardlopen Adidas Gazelle Mujer een manier om weg te rennen. Om aan deze delen van mezelf te ontsnappen, wil ik nooit onder ogen zien. Maar trailrunning is anders. Trail running dwingt me in de lege ruimtes van mijn wezen. Het dwingt me om aanwezig en levend te zijn. Onderweg kom ik mijn angsten, angsten en onzekerheden tegen, niet langer uitdagen of verbergen, maar accepteren. Ze erkennen als perfecte stukken van mijn onvolmaakte zelf.

Ik ben nog steeds aan het genezen, maar ik ren ook nog steeds.

Ik kreeg een helder zicht en een rustig hart.Ik klom die dag de klim op. Quads die bij elke stap drukten, ik voelde me niet langer belast met verwachtingen. Ik voelde me niet langer beschaamd of beschaamd. Ik voelde me rauw, ja, zelfs kwetsbaar, maar niet zwak. Velen van ons gaan de paden op om de lege ruimtes in ons bloot te leggen, om met onze zwakheden en www.brucewillis.es onzekerheden te worstelen, met de angst die zo snel elke scheur of spleet in ons wezen opvult. Trailrunning heeft me geleerd om niet meer weg te lopen. Het leerde me om geen voldoening en tevredenheid te vinden door deze ruimtes te vullen, maar door hun vacature.

Eerder in de twee weken onderbrak Andy Murray zichzelf tijdens een persconferentie met een vuistpomp toen zijn broer Jamie dubbelde. Met Andy's ligplaats in de singles-halve finale veilig en Jamie in de halve finale in het dubbelspel, zullen de broers de eerste zijn die hun familie vertegenwoordigen in singles en dubbelspel sinds John en Neale Fraser in 1962.
Ongebroken

Halverwege juni ging Roger Federer helemaal terug naar Halle en had 116 wedstrijden gespeeld zonder te worden gebroken. Hoewel hij zijn wedstrijd met gemak won, kwam Federer's ononderbroken reeks van 116 wedstrijden gisteren ten einde in de tiende wedstrijd van zijn wedstrijd tegen Gilles Simon.
De Wimbledon Shot Clock

Het bestaat nog niet, maar misschien wel. Hoewel de timingregels bij Grand Slams dicteren dat er niet meer dan 20 seconden tussen punten mogen zijn, is het onduidelijk wanneer de timer moet beginnen en of er enige flexibiliteit is voor slopende punten, ballenkinderen die ballen achtervolgen of een willekeurig aantal scenario's. En de inconsistente handhaving van de regel maakt de zaken nog erger. Gisteren stak de timing-controverse weer de kop op en voor een keer omcirkelde het Nadal of Djokovic niet. Vasek Pospisil kreeg tijdens zijn wedstrijd tegen Andy Murray tweemaal een overtreding en kwam beide op cruciale punten van de wedstrijd. Pospisil behaalde zijn eerste op 5-all, 30-all in de tweede set (waarbij Pospisil de eerste set verloor). Onmiddellijk na de call miste Pospisil zijn opslag en verloor de volgende twee punten. Pospisil kreeg opnieuw een overtreding op 4-all, 0-30 ook in de derde set en werd ook gebroken, waardoor Murray de wedstrijd uit kon dienen.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)