YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



particulier dans de nouveaux endroits
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-05-20 3:53 AM (#255819)
Subject: particulier dans de nouveaux endroits


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Na drie jaar plannen en $ 3 miljoen dollar is het museum in de International Tennis Hall of Fame klaar om weer open te gaan voor het publiek. Op 20 mei 2015 houdt het museum een ??Nike Air Max 90 Hombre Rojo lintknipceremonie en opent het opnieuw zijn deuren.

De nieuwste attractie is een hologram van Roger Federer, de eerste in zijn soort in een Amerikaans sportmuseum. Bezoekers zullen het gevoel hebben dat ze zich daadwerkelijk in een kamer met de tennissuperstar bevinden.

Naast het Federer-hologram, toont het museum een ??nieuw interactief tennisspel en een 3D-draaiende wereldbol waar bezoekers meer te weten kunnen komen over toernooien en spelers over de hele wereld. De galerijen zijn opnieuw ontworpen en beloven de geschiedenis van tennis te vertellen door de levens en carrière van de Hall of Famers. Er zijn 243 Hall of Famers en meer dan 25.000 artefacten. Tot de winnaars van de Tennis Hall of Fame in 2015 behoren Amelie Mauresmo (Frankrijk), voormalig wereldkampioen nummer 1 en tweevoudig hoofdkampioen, David Hall (Australi?), een zesvoudig paralympisch medaillewinnaar en leider in de tennisindustrie Nancy Jeffett, die de sport voor vrouwen heeft helpen groeien en junioren.

De International Tennis Hall of Fame is een non-profitorganisatie die zich inzet voor het behoud van de geschiedenis van tennis. Ga voor meer informatie naar tennisfame.com. Bekijk de onderstaande video voor meer informatie over het opwindende nieuwe Roger Federer-hologram!
Toen ik volwassen was, speelde ik teamsporten, ik hield van teamsporten. Toen ik aan het sporten was, voelde ik me echt mezelf. Ik was niet langer sociaal onhandig of een wildzang met veel enthousiasme, ik was een teamgenoot, ik was normaal, ik werd geaccepteerd. Er was een plek voor mij in het team, er was een plek voor mijn eigenaardigheden en extraverte introversie. Buiten het veld of Nike Air Max Plus Mujer de baan had ik nooit het gevoel dat ik er helemaal goed in paste, maar gooide een paar sneakers aan en gaf me een bal en ik was slechts een van de meisjes. Ik werd geaccepteerd, ik werd meegeteld, ik werd gewaardeerd. Hoe ouder ik werd en hoe serieuzer de games werden voor mij en mijn teamgenoten, hoe meer de vriendschappen en kameraadschap verdiepen. Toen ik op de middelbare school zat, waren mijn selecte basketbalteamgenoten net als mijn familie. Ze waren een ondersteunend netwerk, een sociaal netwerk, het waren mijn mensen. Hoewel we allemaal naar onze eigen dromen streefden, onze eigen vleugels strekten en probeerden te vluchten, werkten we samen om elkaar naar die doelen te duwen. Samen konden we allemaal winnen.

Toen ik na mijn eerste studiejaar stopte met basketballen, voelde ik een groot gevoel van verlies. Ik had niet Nike Air Pegasus 83 Herren langer mijn teamgenoten, niet meer de mensen die me het beste kenden. Ja, sommige van de vriendschappen bleven bestaan, maar universiteit en leven hadden ons in de wind verstrooid. Ik verlangde ernaar mijn volk te vinden, mijn stam als volwassene.

Ik had altijd al van hardlopen gehouden, maar zag het altijd als een training voor mijn teamsporten. Ik had het gezien als een eenzaam iets dat ik op de middelbare school en op de universiteit deed om mijn gedachten bij elkaar te brengen en mijn hoofd op orde te krijgen. Het was mijn eigen ding en ik zag hardlopen als een eenzame achtervolging, 'eenzaamheid van de langeafstandsloper' en zo. Ik had geen rennende vrienden, behalve mijn zus en hoe dieper ik in de sport ging, hoe meer ik naar hen verlangde. Ik verlangde naar het gevoel dat ik had toen ik aan teamsport deed. In de eerste Nike Air Max 97 Donnadagen voordat ik een ultra- of een trailrace had gelopen, toen ik erachter kwam dat iemand een hardloper was, zou mijn enthousiasme overlopen en zou ik als een opgewonden puppy op het punt staan ??om iets lekkers te krijgen. "Mijn mensen!" Ik zou denken en proberen een verbinding te maken. Maar het bleef niet hangen. De wegrennende wereld voelde toen (circa 2005) heel erg aan als een plek waar je samen alleen gaat, waar je gaat concurreren, niet verbinden. Het is moeilijk om als volwassene vrienden te maken, vooral op nieuwe plaatsen, zoals de vele die ik heb gewoond, en ik had gehoopt dat sport weer een verbindende kracht voor mij zou kunnen zijn.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)