YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



faccia sulla costa orientale
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-05-24 11:19 PM (#255832)
Subject: faccia sulla costa orientale


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
De finale van het enkelspel voor mannen van vandaag is de eerste keer in negen jaar dat Nadal, Federer, Djokovic of Murray niet in een Grand Slam-finale te zien zijn. Volgens ATP-statistiekengoeroe Greg Sharko is het ook voor het eerst sinds 1966 dat de twee beste zaden van de US Open in de seminarfinale verloren gaan. Hoewel er na vanavond zeker een nieuw lid van de Grand Slam-club voor mannen zal zijn, is de grote vraag of dit de sluizen zal openen voor andere spelers om op te stappen en hun Grand Slam-prijs te claimen in wat anders een tijdperk van onge?venaarde dominantie was.

De RF-handtekening heeft een kop van 97 vierkante inch en een straal van 21,5 mm - die beide aanzienlijk omhoog springen vanaf de kop van 90 vierkante inch en de straal van 17 mm van Roger's laatste frame - en weegt 12,0 gram onbespannen. Het frame is koplamp (ongeveer acht punten onbespannen) en heeft een 16x19 snarenpatroon.

Ik nam de RF 97 Autograph een paar hitting-sessies mee om te zien hoe goed ik een racket aankon dat was gemaakt volgens de specificaties Nike Air Max 200 Damen van een 17-voudig Grand Slam-kampioen. Na een paar minuten slaan vormde ik al snel een redelijk gunstige eerste indruk van de RF-handtekening. Ik geef meestal de voorkeur aan zware rackets met een laag vermogen - ik gebruik momenteel een Prince EXO3 Rebel 95 - dus de RF-handtekening was precies wat ik zocht, ook al zal ik hem nooit zo goed gebruiken als Roger.

Het basisspel is mijn brood en boter, dus voor mij is het belangrijk dat een racket echt goed presteert vanaf de grond en ik dacht dat de RF Autograph redelijk goed presteerde. Ik heb echt genoten van het gevoel van het racket en het gewicht zorgde voor veel stabiliteit en doorploegen. Ik was in staat om zwaar getroffen ballen om te leiden en zelfs met interesse terug te sturen dankzij de stevigheid en het gewicht van het frame. Het open snarenpatroon bood vrij Nike Air Max 90 Womens gemakkelijke toegang om te draaien - hoewel spelers ongetwijfeld nog meer RPM's zullen krijgen met een van de populaire super-open snaarpatronen - en ik dacht dat het snaarbed behoorlijk vergevingsgezind was, zelfs als het werd vastgebonden met een stijve snaar.

Maar zoals altijd komt alles met een afweging en er is een reden waarom je niet te veel frames ziet in het bereik van twaalf plus-ons-onbespannen. Hoewel het aanzienlijke gewicht van de RF Autograph je in staat stelt om veel grondslagen te verpletteren, kan het een tweesnijdend zwaard zijn. Toen ik gedwongen werd uit positie te raken of geen tijd had om mijn benen en romp echt in te schakelen, vond ik het moeilijk om voldoende zwenksnelheid te genereren om mijn beste slagen te maken. Tijdens mijn langere hitting sessie met de RF Autograph vond ik ook dat het gewicht van het Adidas Superstar Damen frame een beetje omslachtig werd; aan het einde van mijn training voelde ik me meer alsof ik een club slingerde dan een tennisracket.

Ik racete op de Canadian Cross Country Championships in Vancouver, British Columbia en 3 weken later racete ik de Club Cross Country Championships in Seattle. Mijn man en ik keken naar een kaart van waar te verblijven, precies in het midden van deze twee locaties en het was toevallig Bellingham, Washington. Tijdens ons verblijf van drie weken werden we verliefd op het gebied; de bergen, de paden, de baai, het eten. We gingen terug naar huis in West Virginia, pakten alles wat we bezaten in een POD in, namen afscheid van papa en mama en verhuisden naar de grote Pacific Northwest. Vier jaar vooruit en we hebben een huis, hebben een goede carrière en worden omringd door een ondersteunende Nike Air Max 270 React Mujer gemeenschap. Het was een van de beste beslissingen die ik ooit heb genomen.

Het noordwesten staat (on) bekend om zijn eindeloze regen en sombere bewolking, maar de waarheid is dat het echt niet meer regent dan aan de oostkust. Met uitzondering van deze winter sneeuwt het bijna nooit op zeeniveau, wat betekent dat het hele jaar door toegang tot de paden heeft. Maar als je sneeuw wilt, rijd dan gewoon een uur naar Mt. Baker met het wereldrecord voor de meeste sneeuw in één jaar (1140 inch / 95 voet). De zomers zijn gevuld met luchten met blauwe vogels en perfecte temperaturen van 65-70 graden. Geen plakkerige vochtigheid!
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)