YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



geweldige keuze
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-11-09 8:15 PM (#257017)
Subject: geweldige keuze


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Toen ik me verloofde, was de eerste vraag na de eerste felicitaties altijd: "heb je je jurk al gevonden?" Als een van de zeven zussen ben ik opgegroeid met het kijken naar Say Yes to the Dress en heb ik talloze uren besteed aan het bekritiseren en vergelijken van trouwjurken. Toen ik echter zelf naar trouwjurken ging kijken, werd ik al snel zenuwachtig.

Geen van de jurken die ik online zag, was wat ik hoopte te dragen op mijn trouwdag. Wat als ik geen jurk kon vinden die ik leuk vond in mijn budget (dat als voltijdstudent erg klein was)? Wat als ik er twee vond die ik leuk vond en niet kon beslissen? Wat als ik de stijl van een jurk leuk vond, maar het was de verkeerde stof?

Ik heb uiteindelijk afgesproken om met mijn moeder naar een bruidswinkel te gaan en persoonlijk te winkelen. Toen ik jurken paste, ontdekte ik dat ik grad dresses echt dol was op een satijnen, gebroken witte jurk met een dramatische sleep. Ik wilde kanten mouwen, maar ik wilde niet te veel kant op de jurk. Ik wilde ook zakken, wat ik heb geleerd is een zeer ongebruikelijk kenmerk van trouwjurken.

Nu ik me eindelijk kon voorstellen in een specifieke stijl en ontwerp, kon ik de juiste jurk niet vinden. Eén jurk heeft misschien de sleep die ik wilde, maar geen bandjes. Een ander heeft misschien de mouwen die ik leuk vond, maar geen zakken of trein. Ik raakte steeds meer ontmoedigd naarmate het proces vorderde.

Mijn moeder stelde voor om op zoek te gaan naar een goedkope 'basis' voor mijn jurk en samen te werken met een naaister om deze aan te passen. Met dit in gedachten hebben we een eenvoudige, satijnen, gebroken witte jurk gevonden met de perfecte sleep - en zakken. Het was een perfecte Robes de Mariée 2020 basis; De rest van mijn tijd en budget heb ik besteed aan het aanpassen van meer details en functies totdat het de perfecte jurk was - mijn perfecte jurk - voor mijn trouwdag. Als u zich de winkelervaring voor trouwjurken voorstelt, kan het nuttig zijn om enkele opties voor aanpassing te kennen die uw visioenen en dromen tot leven kunnen brengen.

Alternatieve bruiloften worden steeds populairder. U hoeft niet langer het traditionele formaat te behouden. Dat kan betekenen dat u kiest voor een unieke locatie of bestemming. Het kan ook zijn dat u een persoonlijke ervaring cre?ert die uw eigen smaak en behoeften weerspiegelt. Er zijn zoveel unieke manieren om de knoop door te hakken. Je zou ervoor kunnen kiezen om een ??rustige bruiloft in de achtertuin te houden, of je grote dag naar het strand te brengen. U kunt kiezen voor Schoolgala Jurken een landelijke locatie of een festivalge?nspireerd evenement organiseren. Je hebt de vrijheid om te kiezen en er een heel persoonlijk evenement van te maken. We bekijken hoe je een boho-twist aan je trouwdag kunt geven. Dit past het beste bij een meer ontspannen bruiloft, mogelijk buiten en met een rustieke uitstraling. Deze moeiteloze stijl is zo vleiend en een mooie optie voor elke bruid die iets origineler wil proberen. Deze 5 stylingtips helpen je Balkl?nningar moeiteloos die boho-look te krijgen die zo gewild is. # 1 - Een prachtige boho trouwjurk Ja, deze is duidelijk. Als je je trouwdag wilt transformeren in een boho-schoonheid, is het kiezen van een jurk die dat weerspiegelt de snelste route. We hebben onze favoriete op boho ge?nspireerde jurk gekozen. Deze witte kanten jurk is absoluut overweldigend. Met lange mouwen en een sleep, Abiti da sera corti dit heeft een diepe rug die precies de juiste hoeveelheid huid laat zien. Het figuurvallende silhouet is flatterend en heeft een vintage look. De rok loopt zachtjes uit in de richting van de staart, waardoor een zeemeerminvorm ontstaat die zandloper benadrukt. Het delicate kant geeft een traditioneel element aan deze jurk. Het heeft echter nog steeds een moderne boho-look.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)