YogiSource.com my account | view cart | customer service
 Search:    
Welcome to the new Yoga.com Forums home!
For future visits, link to "http://www.YogiSource.com/forums".
Make a new bookmark.
Tell your friends so they can find us and you!

Coming soon ... exciting new changes for our website, now at YogiSource.com.

Search | Statistics | User Listing View All Forums
You are logged in as a guest. ( logon | register )



bedachtzaam gemaakt
Moderators: Moderators

Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
View previous thread :: View next thread
   Yoga -> General YogaMessage format
 
xiaoxiangyu
Posted 2020-11-10 8:21 PM (#257019)
Subject: bedachtzaam gemaakt


Expert Yogi

Posts: 4555
200020005002525
Wij zijn een klein, onafhankelijk bedrijf. Als klein bedrijf dragen we allemaal "veel hoeden" zodat u zich nooit zult vervelen, maar er wordt ook van u verwacht dat u hard werkt. Dagelijks kunt u alles doen, van het assisteren van bruiden, het beantwoorden van telefoons, het opvolgen van bestaande en potenti?le klanten, het ontvangen en herverpakken van goederen, merchandising en het onderhouden van de winkel (ja, dit betekent schoonmaken) en in het algemeen assisteren onze klanten en mede-medewerkers van J.Andrew. Wij zijn een team. Teamspelers hoeven alleen maar te solliciteren!

De juiste kandidaat heeft eerdere retail- / verkoopervaring en werkt oprecht Evening Dresses graag met klanten. We zijn op zoek naar mensen die deel willen uitmaken van een groeiend bedrijf en op zoek zijn naar een baan voor de lange termijn. We zijn een winkel, dus zaterdag is verplicht. Je zal ook helpen in onze prom store, Midnight by J. Andrew's, indien nodig.

Als u denkt dat dit u beschrijft, horen we graag van u. Om te solliciteren, e-mail een kopie van je cv met een begeleidende brief waarin je ons vertelt waarom je met ons wilt werken naar Hello@jandrewsbridal.com.

Personaliseer je sollicitatiebrief en laat ons echt zien waarom we jou zouden moeten kiezen! Kandidaten worden niet in behandeling genomen zonder een begeleidende brief. Het is voor ons echt een eer om een ??bruid te helpen bij het kiezen van haar droomjurk. We weten hoe belangrijk haar grote dag voor haar is, dus de ervaring die ze in onze salon Vestidos de Madrina heeft, moet een onvergetelijke ervaring zijn.

Vermeld in uw brief de dagen waarop u beschikbaar bent (onthoud dat zaterdagen verplicht zijn en dat er af en toe zondagen zijn). Dit is een positie per uur plus commissie. Dit is een uitstekende kans om te verdienen.

Als je een volle vrouw bent, is het beste silhouet de A-lijnstijl. A-lijnstijl verlengt het hele lichaam zonder de aandacht op uw taille te vestigen. De Empire-taille is een andere goede keuze. Het imperium is het smalst net onder de buste, waardoor je taille en heupen verborgen blijven.

Veel grote meisjes hebben de neiging om bruidsjurken te kopen die veel huid bedekken. Als religie geen probleem is, wees dan niet bang om wat huid te laten zien. De huid is sexy en als je je armen en decolleté laat zien, kun je er vaak slanker uitzien. Diepe V-halzen en ronde halzen flatteren ronde figuren en zien er altijd het beste uit bij volslanke vrouwen.

A-lijn trouwjurken zijn ook flatterend voor kleine vrouwen. Zoals we al eerder zeiden, verlengt deze stijl het lichaam. Omhulsels lijken een klein lichaam nog meer in te korten, dus kleine vrouwen moeten bruidsjurken in schede-stijl vermijden. Blijf ook uit de buurt van zeer volle rokken, waardoor u er ‘bodemzwaar’ uitziet. U wilt uw trouwjurk in verhouding houden met uw lichaam.

Het is een heel trieste tijd voor deze wereld en het heeft ons persoonlijk op een paar verschillende manieren be?nvloed, maar we proberen Plus Size Prom Dresses altijd de positieve kant van de dingen te bekijken! Ook al is het niet de manier waarop we het wilden doen, ik kan toch met mijn geweldige verloofde trouwen!

We hebben ons droomhuwelijk terug moeten schuiven, maar in de tussentijd willen we toch graag trouwen op de verjaardag van het aanzoek. Eerlijk gezegd voelt het op een bepaalde manier als het lot, want mijn ouders hebben vorige maand net hun 30e huwelijksverjaardag gevierd, dus het wordt geweldig om 30 jaar later te trouwen !! Ik bewaar de jurk die ik heb gekregen voor onze grote bruiloft voor wanneer we die eindelijk kunnen hebben, dus ging ik op zoek naar een andere droomjurk voor onze kleinere bruiloft. Zie, ik vond het bij Azazie !!! Ik kende Azazie al heel goed, want daar krijgen mijn bruidsmeisjes hun jurken als het tijd is voor onze grotere bruiloft! Terwijl ik Shoes door het bruidsjurkengedeelte scrolde, werd ik meteen verliefd op de Azazie Jojo BG !!! Het is perfect voor mij! Het enige probleem is dat ik al een vast budget had voor een jurk en dat budget werd besteed aan de jurk voor de grotere bruiloft. Ik wil niet twee keer dezelfde jurk dragen, dus ik zou heel graag de Jojo-jurk willen winnen!

Stel je mijn vreugde voor toen ik deze geweldige weggeefactie tegenkwam !!! Ik waardeer het zeer dat Azazie deze weggeefactie doet in deze tijd van nood, omdat ik weet dat veel bruiden in nood zijn en veel geld en dromen hebben verloren achter deze pandemie. Bedankt voor het overwegen van mijn inzending en ik hoop dat het Azazie-team veilig en gezond blijft !! Ik hou van jullie allemaal.

Pas op met strapless jurken - een tengere vrouw moet misschien haar armen opheffen om naar haar nieuwe Sandales echtgenoot te reiken (kun je zeggen ‘kledingkast defect’?). Een kapmouw geeft het gevoel van een strapless jurk, en dient ook als praktisch doel om de jurk op zijn plaats te houden.
Top of the page Bottom of the page
Jump to page : 1
Now viewing page 1 [25 messages per page]
Jump to forum :
Search this forum
Printer friendly version
E-mail a link to this thread


(Delete all cookies set by this site)